Město Znojmo reaguje na opatření vlády. Co se mění?
V návaznosti na rozhodnutí vlády o prodloužení preventivních opatření a omezení v souvislosti s bojem proti koronaviru do 11. dubna upravuje také znojemská radnice provoz úřadu: pro veřejnost a naléhavé záležitosti je vyhrazený omezený čas vždy v pondělí a ve středu.
Pro veřejnost bude vždy v pondělí (8:00 – 11:00) a ve středu (13:00 – 16:00) otevřena podatelna a pokladna na Obrokové 12. Zde bude v těchto dnech a časech možné rovněž vyřídit si záležitosti matriky.
V pondělí (8:00 – 11:00) a ve středu (13:00 – 16:00) bude veřejnosti také otevřen odbor správní, který řeší mj. agendu evidenci obyvatel, občanských průkazů, řidičských průkazů nebo registru vozidel. Bude zde také v provozu pokladna a automat.
Ostatní dny budou budovy úřadu pro veřejnost uzavřeny.
Radnice prosí, aby všichni osobní návštěvou úřadu řešili pouze nezbytné a neodkladné záležitosti a upřednostňovali elektronickou a telefonickou komunikaci s úřadem. Tipy pro online komunikaci s úřadem najdete zde.
DEVATERO KOMUNIKACE S ÚŘADEM V DOBĚ KORONAVIRU.
Výše uvedená opatření platí do čtvrtka 9. dubna (10. dubna je státní svátek), pokud nebude nutné s ohledem na vývoj situace přijmout další opatření.
Radnice doporučuje sledovat aktuální na webu www.opatreniznojmo.cz.
Omezení volného pohybu v Česku, které má bránit šíření nového typu koronaviru, vláda v pondělí 30. března opětovně prodloužila, a to do soboty 11. dubna. Restaurace rovněž zůstanou uzavřené do tohoto data. Vláda také prodloužila zákaz maloobchodního prodeje a prodeje služeb v provozovnách.
DEVATERO KOMUNIKACE S ÚŘADEM V DOBĚ KORONAVIRU
V důsledku maximální snahy o zajištění ochrany zdraví veřejnosti i zaměstnanců a současně zajištění bezproblémového chodu úřadu přistupuje Městský úřad Znojmo k následujícímu DEVATERU:
- Osobní návštěvou úřadu doporučujeme řešit pouze nezbytné a neodkladné záležitosti, které nejdou vyřešit jinak než osobní návštěvou. Preferujeme elektronickou a telefonickou komunikaci s úřadem.
- Prosíme o zvážení, zda je nutné realizovat podání, která není možné učinit elektronicky, okamžitě. Zaměstnanci městského úřadu jsou připraveni konzultovat s veřejností jednotlivé případy „na dálku“ a najít jiná vhodná řešení, a to bez negativních dopadů na veřejnost.
- Pro veřejnost bude vždy v pondělí (8:00 – 11:00) a ve středu (13:00 – 16:00) otevřena podatelna a pokladna na Obrokové 12. Zde bude v těchto dnech a časech možné rovněž vyřídit si záležitosti matriky.
- V pondělí (8:00 – 11:00) a ve středu (13:00 – 16:00) bude veřejnosti také otevřen odbor správní, který řeší mj. agendu evidenci obyvatel, občanských průkazů, řidičských průkazů nebo registru vozidel. Bude zde také v provozu pokladní automat.
- Ostatní dny budou všechny budovy úřadu pro veřejnost uzavřeny.
- Tiskopisy a další důležité dokumenty mohou lidé odevzdat také do schránky umístěné na dveřích budovy úřadu na Obrokové 1/12.
- Poplatek za odpady, poplatek za psy i další platby doporučujeme provést elektronicky. Všechny platby (doporučujeme provádět elektronicky. Více informací viz www.opatreniznojmo.cz. Zde najdete i další tipy, jak si vyřídit potřebné záležitosti v době nouzového stavu.
- V případě nutnosti složení hotovosti na účet města je možné složit hotovost na účet vedený u Komerční banky a.s.
- Komunikovat s úřadem z pohodlí domova umožňuje elektronická služba Portál občana. Díky portálu si vyřídíte spoustu záležitostí z vlastního počítače a například kvůli žádosti o kolaudaci nebo platbě poplatků již nemusí chodit na úřad. Registrace na www.portalobcanaznojmo.cz.
-pas-