Vossen má republikovou premiéru, ale Only láká už teď
Před zákazníky outletového centra Freeport Fashion Outlet v Hatích se v těchto dnech otevírají další dveře nových obchodů. Dánská značka Only a rakouská Vossen, která se na zdejším trhu etabluje jako první v republice.
Reklama
Only je dynamickou značkou zaměřující se na typicky skandinávský design a jednoduchou kombinovatelnost módních kousků. Na své si přijdou především milovníci denimu ve všech možných modelech, jež jsou na trhu již bezmála třicet let. V současné době lze v kolekcích Only najít městské oblečení pro ženy, které hledají trendy fashion a kvalitu za chic ceny, což je kombinace, na kterou zákaznice slyší.
Outlet Freeport se zaměřuje především na módu, rozšiřuje však i nabídku v dalších oblastech. Pro milovníky kvalitních ručníků, županů a dalších výrobků z froté se ve Freeportu otevřel obchod nejznámějšího výrobce produktů z tohoto materiálu, a sice rakouské značky Vossen.
Jde o vůbec první obchod této firmy v České republice a podle Jana Procházky, ředitele centra Freeport Fashion Outlet, díky novým obchodům aktuální obsazenost centra dokonce překročila období před covidem.
„Jsme rádi za skvělé značky, které rozšířily naši nabídku. S otevíráním nových obchodů však i nadále pokračujeme. Díky připravovanému obchodu PME Legend nabídneme americkou módní klasiku pro pány. Na muže, kteří nepotřebují podléhat nejnovějším módním trendům, se zaměří i obchod francouzské značky Celio,“ prozradil našemu listu Jan Procházka, podle něhož se nabídka centra stále blíž posouvá ke značkám prémiovým, u nichž je míra dosažení úspory při nákupu velmi zřetelná.
„Zatímco u značkového trička či tenisek zákazník v outletu ušetří často až stokoruny, u luxusních kabelek či třeba kožených bund to mohou být klidně i tisíce korun,“ doplnil Jan Procházka.
A zvlášť nyní, kdy tuto sobotu 13. dubna na Freeportu proběhne populární Late Night Shopping.
-TIK-