Věrnostní vizitka prodejce a zákazníka trvající dvaadvacet let
Legendární americký průmyslník Henry Ford tvrdil, že kvalita znamená dělat věci dobře, i když se nikdo nedívá. Freeport povýšil toto krédo do ještě vyšší dimenze: Kvalita znamená dělat věci dobře, i když osud háže klacky pod nohy. Přesvědčil o tom svoje zákazníky v covidovém roce 2022, kdy obratně využil paradoxu nouzového stavu a otevřel i během Velikonoc. Většina tehdejších obchodníků vyvěsila bílou vlajku, Freeport na hraničním přechodu v Hatích naopak rozevřel svoje dveře dokořán (centrum fungovalo bez omezení, samozřejmě za dodržení všech hygienických nařízení).

Jaká může být výmluvnější vizitka věrnosti mezi prodejcem a zákazníkem?
Narozeninová vizitka, která trvá už 22 let, se fakticky promítne v největším outletovém centru na jižní Moravě tuto sobotu 27. září, kdy Freeport oslaví svoje jubileum dnem plným překvapení.
Jak našemu listu potvrdila jeho marketingová manažerka Anna Karásková, zákazníky čeká bohaté kolo štěstí s dárky pro celou rodinu i nezbytný welcome drink hned při příchodu.
„Největším magnetem ovšem budou dodatečné narozeninové slevy v obchodech se světovými značkami, jako je Nike, Calvin Klein, Mustang, či Gap. Našim zákazníkům chceme dopřát hlavně co nejvýhodnější nákupy a příjemnou nákupní atmosféru. Proto nabídneme dodatečné slevy téměř ve všech obchodech. Narozeniny jsou pro nás především příležitostí poděkovat všem, kteří se k nám pravidelně vracejí,“ doplnila Anna Karásková.
Dvaadvacetiletý Freeport byl otevřen roku 2003 jako první outletové centrum v České republice a od té doby je oblíbeným cílem nakupujících z celé Moravy i sousedního Rakouska. Kromě výhodných cen značkového zboží nabízí i atmosféru nákupního městečka, díky které se zde zákazníci rádi zastaví nejen kvůli nákupům, ale také si odpočinout.
Vlastimil Mrva
(PI)










