Znojemská Beseda připravuje nový koncept vinobraní
Láskyplný, největší a jedinečný festival – díky vám. To je Znojemské historické vinobraní v nové kampani pro 40. ročník, kdy ukáže momenty z předešlých let na černobílých fotografiích.
Reklama
„V kampani, která symbolicky odstartovala na svátek zamilovaných, děkujeme návštěvníkům, že s námi už počtyřicáté vytvářejí největší festival vína v České republice,” říká František Koudela, ředitel pořádající Znojemské Besedy.
Průvod krále Jana Lucemburského, hudební a historický program, odpočinkové zóny, edukační aktivity, vinařské mázhauzy, tržiště a rytířské turnaje představí Znojemské historické vinobraní v termínu od 13. do 15. září. Se třinácti scénami a s více jak dvěma stovkami programových bodů se řadí k největším festivalům v republice.
„Historický odkaz návštěvy krále Jana Lucemburského je vedle vína bezpochyby hlavním symbolem vinobraní u nás. Právě inscenace jeho průvodu je opravdu jedinečná a jsme rádi, že každým rokem přiláká kolem osmdesáti tisíc návštěvníků nejen z různých koutů republiky, ale také z různých zemí,” říká místostarostka Bohumila Beranová.
Autorem fotografií, které jsou využity pro kampaň, je Zdeněk Dvořák, který zůstává už několik let dvorním fotografem vinobraní.
Důležité je poděkování, které patří všem návštěvníkům a podporovatelům tohoto svátku vína.
Program 40. ročníku láká na interprety jako je Ewa Farna, IMT Smile, Wohnout, Monkey Business, Nedivoč, The Stylist, Folklórny súbor Karpaty a spoustu dalších. Vstupenky jsou v prodeji v síti Ticketstream za nejvýhodnější cenu do 30. dubna.
Karel Semotam
vedoucí marketingu
Znojemská Beseda