logo
|
Přihlášení
Aktivace předplatného
Nezávislé noviny s tradicí od roku 1919
  • Úvod
  • Události
  • Krimi
  • Kultura
  • Sport
  • Rubriky
    • Jak to vidí studenti
    • Divoký zelinář
  • O nás
  • Předplatné
  • Kontakty
  • Vydání
Kultura Události
13.10.2021 00:00

Ředitel Znojemské Besedy František Koudela: Máme za sebou dvě rekordní sezony

Hlavní turistická sezona je u konce. Znojmo hlásí rekordní návštěvní čísla. Za Jihomoravskou TOP lokalitu ho označila i ředitelka Centrály cestovního ruchu jižní Moravy Pavla Bednářová. Nejen o tom, v čem spočívá úspěch, jsme si povídali s ředitelem Znojemské Besedy Františkem Koudelou.


Ředitel Znojemské Besedy František KoudelaŘeditel Znojemské Besedy František Koudela



Znojmo za sebou má druhou covidovou turistickou sezonu. V čem se lišila oproti loňské?

Lišila se hned v několika pohledech. Nejzásadnější změna byla v podobě opatřeních, která byla letos volnější než v roce minulém, což by mělo logicky přilákat více turistů. Na druhou stranu byly volnější i podmínky pro cestování do zahraničí, takže se návštěvnost Znojma pohybovala v obdobných hodnotách jako v minulém roce. Máme za sebou dvě rekordní sezony a jsem rád, že dokážeme obsloužit i tak obrovské množství turistů. Věřím, že je to nejen pro nás impulsem pro rozšiřování nabídky služeb v cestovním ruchu.


Před časem jste prohlásili, že i přes covidová opatření navštívilo Znojmo o čtvrtinu více turistů než v sezónách před covidem. Za jihomoravskou TOP lokalitu označila Znojemsko také ředitelka Centrály cestovního ruchu jižní Moravy Pavla Bednářová. V čem spočívá tento úspěch?

Je to výsledek dlouhodobé práce na rozvoji služeb cestovního ruchu ve Znojmě, a to nejen nás, ale samozřejmě i podnikatelů. V posledních dvou nejsilnějších sezónách tomu nejvíce přispěl projekt Znojmo Zadax. Nejen, že jsme na něm postavili celorepublikové kampaně, ale díky němu jsme ve velké míře rozšířili spolupráci se soukromým sektorem. Zadax si získal také velký zájem ze strany médií, takže jsme dosáhli i jakési samopropagace, která má pro město obrovský význam a posouvá náš region mezi TOP cíle České republiky. Z toho pohledu pak hodnotím, že nám Zadax pomohl nejen rapidně zvýšit návštěvnost, ale také ukázat Znojmo jako atraktivní a živou destinaci.


O kterou turistickou atrakci či kulturní akci byl letos největší zájem?

Co se týče turistických atrakcí, tak stejně jako v minulých letech vládlo podzemí. A není se čemu divit. Je to rarita, která ve střední Evropě nemá obdoby. My v tuto chvíli nabízíme 4 trasy, z toho 3 adrenalinové, i díky nim jsme schopni navyšovat kapacitu prohlídek. Po podzemí se ale návštěvnost zvyšuje i na dalších provozech, zásadně třeba u Expozice pivovarnictví a Hradebního opevnění. U kulturních akcí už to tak jednoznačné není. Pořádáme desítky akcí a pracujeme na tom, aby byly multižánrové a dramaturgicky pestré. S tím souvisí i to, že...

Celý článek najdete v aktuálním vydání Znojemska na všech novinových stáncích nebo online zde.

Naši partneři

NESON s.r.o. - vydavatel týdeníku Znojemsko
Mariánské náměstí 965/6
669 02 Znojmo
IČ: 00351385, DIČ: CZ00351385

Obchodní podmínky

Ochrana osobních údajů

Ceník inzerce

Odběr novinek e‑mailem

Zadejte svůj e-mail a už Vám neutečou žádné novinky

Comgate

Znojemsko 2024, Copyright © NESON s.r.o.

eclair design | Pagebuilder

logo
Úvod
Události
Krimi
Kultura
Sport
Rubriky Submenu
Jak to vidí studenti
Divoký zelinář
O nás
Předplatné
Kontakty
Vydání
Přihlášení
Aktivace předplatného
×