logo
|
Přihlášení
Aktivace předplatného
Nezávislé noviny s tradicí od roku 1919
  • Úvod
  • Události
  • Krimi
  • Kultura
  • Sport
  • Rubriky
    • Jak to vidí studenti
    • Divoký zelinář
  • O nás
  • Předplatné
  • Kontakty
  • Vydání
Přeplaťte si nás! Nyní jen za 15,- Kč
Události
26.9.2022 12:06

Beseda může bouchnout šampaňské a slavit marketingový triumf

Turisté mají menší zájem o památky, méně jedí v restauracích a ubytovávají se na kratší dobu. Brzdí je drahota. Celorepublikový trend, ovlivněný zdražováním i možností jezdit opět do zahraničí, postihl i znojemský region. Potvrzuje to Irena Navrkalová ze společnosti ZnojmoRegion. 



„Lidé teď víc šetří a častěji využívají slevové akce. Na druhou stranu ve Znojmě vidíme zase víc zahraničních návštěvníků, konečná čísla však ještě nemáme,“ popsala situaci Navrkalová.

Na hradě Bítově, jednom z nejoblíbenějších turistických cílů v regionu, už ale počítají. Tamní návštěvnost se snížila asi o patnáct procent. „Mrzí nás to, ale taková je realita. Podobné zprávy mám i od jiných kolegů,“ přiblížil dosavadní průběh sezony bítovský kastelán Jan Binder.

Správa národního parku Podyjí má zatím jen subjektivní poznatky z terénu. Prokazatelně méně lidí si přišlo například prohlédnout zříceninu Nový Hrádek, který stojí na území parku. „O prázdninách prostě naši lidé víc toužili po moři. Přesné výsledky návštěvnosti vyhodnotíme v lednu, kdy budeme mít informace ze sčítačů návštěvníků,“ upřesňuje ředitel Tomáš Rothröckl.

Naopak z pohledu Znojemské Besedy přízeň turistů o Znojmo neochabla a roste. Rok od roku víc.

„Když po letních prázdninách porovnáváme statistiky, celková návštěvnost našich provozů se zvýšila o více než čtyřiadvacet procent – a to je skvělá zpráva,“ uvádí ředitel František Koudela. Největší nárůst zaznamenala Beseda o podzemí, velký zájem byl také o Expozici pivovarnictví. Koudela to vysvětluje i cílenou propagací. „Stejně tak se osvědčuje spolupráce s místními podnikateli a s vinaři, protože to jsou všechno spojené nádoby,“ vysvětluje František Koudela. 

Znojemská Beseda nezvýšila ani vstupné, na rozdíl třeba od objektů pod správou Národního památkového ústavu. Beseda tak může i v této složité době bouchnout šampaňské a slavit marketingový triumf.

-jan-

Celý článek najdete v aktuálním vydání Znojemska na všech novinových stáncích nebo online zde.

Naši partneři

NESON s.r.o. - vydavatel týdeníku Znojemsko
Mariánské náměstí 965/6
669 02 Znojmo
IČ: 00351385, DIČ: CZ00351385

Obchodní podmínky

Ochrana osobních údajů

Ceník inzerce

Odběr novinek e‑mailem

Zadejte svůj e-mail a už Vám neutečou žádné novinky

Comgate

Znojemsko 2024, Copyright © NESON s.r.o.

eclair design | Pagebuilder

logo
Úvod
Události
Krimi
Kultura
Sport
Rubriky Submenu
Jak to vidí studenti
Divoký zelinář
O nás
Předplatné
Kontakty
Vydání
Přihlášení
Aktivace předplatného
×