Ikonická značka zakotvila ve Freeportu už v době krize
Freeport na Hatích zůstává krystalickou ukázkou odolnosti outletu vůči krizím. Zatímco obchody s módou či e-shopy nedávná pandemie otřásla, Freeport se takzvaně otřepal velice záhy a ihned po skončení covidu otevřel několik nových obchodu, mezi nimiž nechyběla globální ikonická módní značka GAP.
Reklama
„Pandemie pro nás byla veliká zkouška. Nehledě na to, že jsme se dostali na poloviční obrat, dostavily se i lidské potíže, covid totiž nemilosrdně zasáhl jak zákazníky, tak pochopitelně zaměstnance. Bezprostředně po odeznění pandemie si ale zákazníci do outletu znovu cestu našli a po pomalejším růstu nám chybí zhruba 8% k dosažení předcovidových čísel,“ uvedl pro náš list ředitel Freeportu Jan Procházka.
Respektovaná společnost GAP sídlící v americkém San Francisku má více než 150 000 zaměstnanců a kupříkladu za rok 2008 vydělala ve svých 3 460 prodejnách po celém světě bezmála dvě stovky milionů dolarů.
Numerické označení prodejních jednotek není zcela přesné, protože dnes už firma vlastní o jeden obchodní subjekt víc, jímž je právě ten, který sídlí na Freeportu v Hatích.
Společnost GAP vznikla sice před více než půl stoletím, nicméně čile k světu se má dodnes především faktem, že nabízí stylové oblečení pro celou rodinu. Legendární denim kolekce je vlajkovou lodí značky od roku 1969.
GAP je viněta amerického moderního stylu založená na džínových produktech a oslovuje svoje klienty po celém světě. Portfolio je postaveno nejen na dámské a pánské soupravě textilu a doplňků, ale i na nejnovějších kolekcích, jako je Gap Kids a baby Gap.
Sortiment zahrnuje ikonické džínové produkty či známou sadu Gap LOGO, kterou zákazníci cíleně vyhledávají.
text a foto: Freeport Outlet Fashion