Projekt Vranovská přehrada 90 ovládl Velkou cenu cestovního ruchu
Destinační společnosti ZnojmoRegion se podařil velký zářez. Poprvé se přihlásila do soutěže o Velkou cenu cestovního ruchu a hned brala zlatou. Za projekt Vranovská přehrada 90 v kategorii Nejlepší turistický produkt v konkurenci osmnácti přihlášených.
„Porazili jsme i daleko větší a významnější hráče na trhu. Přestože jsme pouze oblastní destinační společností zastřešující cestovní ruch turistické oblasti Znojemsko a Podyjí. Projekt svým rozsahem a náročností vysoce převyšoval aktivity běžné pro tento druh destinačního managementu,“ informuje ZnojmoRegion.
Proběhl v loňském roce jako připomínka výročí devadesáti let od dostavby vodního díla Vranov a odstartování jeho rekreačního potenciálu a nabízel během prodloužené hlavní sezony dvě stě padesát akcí. Nechyběly vstupy zdarma nebo se slevou, komentované prohlídky či exkurze do míst, která nejsou veřejnosti běžně přístupná. K vítězství podle poroty přispělo, že některé výstupy obohatí nabídku turistické oblasti Znojemsko a Podyjí i v dalších letech.
„Dnes je Moravský Jadran, jak se přehradě přezdívá, jednou z nejoblíbenějších jihomoravských destinací pro letní dovolenou u vody. Do programu společných oslav se zapojilo dvacet jedna partnerů z řad podnikatelů, měst a obcí, neziskových a příspěvkových organizací, ale i významných národních institucí, jakými jsou například Povodí Moravy, Správa národního parku Podyjí, hrad Bítov či zámek Vranov nad Dyjí. Společně nabídli velmi pestrý program na dvaceti třech místech v okolí Vranovské přehrady, vybudovali informační panely v terénu, zorganizovali výstavy a přednášky, posílili své vlastní průvodcovské služby a také uspořádali řadu speciálních aktivit,“ stojí na stránkách společnosti ZnojmoRegion.
Slavnostní…
Reklama
Celý článek najdete v aktuálním vydání Znojemska na všech novinových stáncích nebo online zde.