Reklama
 

Miniaplikace

 

 

 

 

 

 

 





BlueBoard.cz

Znojmo ve středu ve Snídani s Novou představí novou turistickou atrakci i nový propagační spot

Pořad Snídaně s Novou bude ve středu s nadsázkou patřit Znojmu. Objeví se v něm totiž hned tři reportáže vysílané v přímém přenosu právě ze Znojma a také zbrusu nový propagační spot města. 

„Podařilo se nám dohodnout spolupráci s TV Nova a díky tomu statisícům diváků z celé České republiky ukážeme naši největší novinku letošní turistické sezóny – nově zpřístupněné věže v Jižním hradebním příkopu a s tím související nový prohlídkový okruh po hradebním opevnění,“ říká starosta Znojma Jan Grois.

 

„To ale není vše. Jestli jste zvyklí během reklam přepínat na jiné programy, tentokrát to nedělejte. V reklamním bloku se totiž Znojmo objeví také, a to díky zbrusu novému spotu #znojmochutna. Dali jsme si na něm opravdu záležet a je fakt skvělý. Všichni budou koukat, jak je Znojmo krásné a přitažlivé,“ dodává Grois.

 

A na co všechno se diváci mohou těšit? „Ve Snídani s Novou se odvysílají tři vstupy z prostoru Jižního hradebního příkopu. Startujeme už v 6:45 od Prašné věže a řeč bude hlavně o historii hradebního opevnění města a o novém prohlídkovém okruhu. V druhém vstupu, který si můžete pustit od 7:45, budeme vysílat přímo z expozice v Prašné věži, kde je k nahlédnutí mimo jiné nový 3D model hradebního opevnění. Třetí pozdrav ze Znojma proběhne v 8:15 na střeše Nově věže. V rámci tohoto vstupu pozveme na Znojemské kulturní léto – i to se totiž bude zčásti odehrávat v Kapucínské zahradě a v nově zrekonstruovaném prostranství u věží v Jižním hradebním příkopu,“ zve na vysílání Snídaně s Novou František Koudela, ředitel Znojemské Besedy, který bude zároveň jedním z hostů pořadu.

 

Ve Snídani s Novou se také objeví zbrusu nový propagační spot, a to z kampaně #znojmochutna. Pro Znojmo jej natáčeli bratři Otrubové z VideoBrothers. „Nový spot, zaměřený na kompletní propagaci města, vychází z kampaně, kterou jsme rozjeli již v loňském roce. I ve videu jsme tudíž volili moderní formu komunikace pomocí hashtagů, která koresponduje s naší kampaní #znojmochutna. Objeví se zde tedy všechna témata kampaně – historie, příroda, kultura, víno, pivo a okurky. Máme připravené i různě dlouhé varianty. Spoty totiž budeme používat jak v televizích, tak například v kině Svět, ve stanicích metra v Praze nebo v online reklamě na internetu,“ přibližuje vznik nového propagačního videa Koudela.

 

O Znojmě tak v sezóně bude určitě hodně slyšet a hlavně bude vidět! Nové propagační video bude uveřejněno v příštím týdnu i na sociálních sítích a na YouTube kanálech města Znojma a Znojemské Besedy.

-pas-