Reklama
 

Miniaplikace

 

 

 

 

 

 

 






BlueBoard.cz

Znojmo chutná šestkrát jinak

Znojmo viděno ne dvojmo, ale hned šestkrát. Taková je myšlenka nového propagačního projektu Znojmo chutná. Má zvýšit zdejší cestovní ruch.

  • Místostarosta Jan Grois si na tiskové konferenci o startu kampaně Znojmo chutná pořídil dokonce vlastní selfíčko s novináři, a umístil je na nově založený instagram.

  „Hledáme témata, která podpoří příjezdovou turistiku,“ řekl k tomu František Koudela, ředitel Znojemské Besedy.  „V loňském roce jsme měli sedm set devadesát let od povýšení, letos přicházíme s dalším tématem. Je to projekt, který vystihuje šest charakteristik našeho města. Jde nejen o víno, pivo, okurky, ale i památky, přírodu a kulturu,“ vysvětluje Koudela.

 „Chceme zároveň, aby nás lidé propagovali mezi sebou, prostřednictvím sociálních sítí,“ doplňuje celou myšlenku ještě místostarosta Jan Grois. „Zážitky jsou o emocích. Celý projekt je dlouhodobý, počítáme s ním i do příštích let.“ Logo projektu se objeví po celé republice, například v nádražních halách.               

 

-jan-