Reklama
 

Miniaplikace

 

 

 

 

 

 

 

 





BlueBoard.cz

Znojmem proteklo 11 000 litrů piva

Na Znojemských pivních slavnostech, které proběhly 10. června na Horním a Václavském náměstí, se vyčepovalo 10 750 litrů piva, což znamená, že se vypilo celých 21 500 piv. Ta na těchto populárních slavnostech nabízely větší i menší či méně známé pivovary. 

Těch se představilo celkem sedm – Biskupický pivovar Gajdoš, Hasičský pivovar Bítov, Pivovar u Šneka, Měšťanský pivovar v Poličce, Jarošovský pivovar, Znojemský městský pivovar a společnost Heineken se značkami Hostan a Březňák.

„Pivo je ve Znojmě v oblibě, což potvrzuje i množství příchozích, kteří letošní Pivní slavnosti navštívili. Znojmo se tak stává místem, které nadchne nejen milovníky vína, ale vychutnáte si zde i sklenici řízného a osvěžujícího piva,“ říká František Koudela, ředitel Znojemské Besedy, která je již třetím rokem pořadatelem této akce. Dle odhadů do centra města zavítalo na osm tisíc lidí.

„Těší mě, že se nám daří držet tak vysokou návštěvnost. Pestrá nabídka piv doplněná o bohatý hudební program k nám nalákala nejen místní, do Znojma přijeli hosté i ze sousedních okresů a nedalekého Rakouska,“ dodává Koudela.

„Slavnosti se z našeho pohledu vydařily, domníváme se, že návštěvníků bylo více než loni. Našich piv ze Znojemského městského pivovaru se prodalo něco málo přes 52 hektolitrů, což je pro nás vynikající výsledek,“ doplňuje Koudelu Miroslav Harašta, ředitel Znojemského městského pivovaru. Ten na letošním ročníku slavností představil veřejnosti, a především pak pivním fajnšmekrům svůj nový speciál – Nakuřovanou jedenáctku.

„Jeho chuť je velmi specifická a je jí dosaženo použitím sladu Weyermann, který je hvozděn kouřem dubových polínek,“ přibližuje přípravu nového produktu Harašta.

Program pivních slavností na hlavní scéně na Horním náměstí uváděl populární moderátor Tomáš Kraus. Vystoupily zde kapely The fialky, Medvěd 009, Walda gang, Arakain a Wohnout. Střídavě s nimi se na scéně na Václavském náměstí představily také Louty, Civilní obrana, Ovoce, QuattroBuggy a Jaksi Taksi. Společně tak v sobotní odpoledne v centru Znojma vytvořily skvělou a dravou atmosféru, která až do večerního konce slavností postupně gradovala. Program doplnily i netradiční pivní soutěže a dvě mobilní pivní hospody.

„Jsme hrdi na to, že značka Hostan, jejíž jméno pochází z hluboké historie datující se od roku 1363, mohla být součástí akce,“ neskrývá spokojenost Petra Gargošová ze společnosti Heineken.

 

 

Jaroslav Chaloupecký

marketing

Znojemská Beseda