Reklama
 

Miniaplikace

 

 

 

 

 

 

 






BlueBoard.cz

Horní Kaufland oblékl nový kabát za pochodu

Sice jsem v Kauflandu na Jarošově ulici v minulých dnech nezabloudil, ale občas bloudil, poněvadž jsem hledal. Párkrát marně, teď už s úspěchem. Sice mi to chvíli trvalo, než jsem pochopil navigační systém značení, ale nakonec jsem musel uznat, že nový kabát, který Kaufland oblékl, je přehlednější i vzdušnější.

Piktogramy, či chcete-li názorné obrázky nad regály, navádějí spolehlivě, takže orientovat se nesvedou jen slepci, ale takové jsem v Kauflandu nepotkal.

Kverulatorní nespokojenci se však vyskytovali. Takoví by ovšem láteřili neustále, i kdyby Kaufland od září do listopadu, kdy probíhala rekonstrukce, zavřel úplně.

Takhle si mohli tito permanentně nespokojení kupující vylít zlost aspoň na obsluhujícím personálu, který by za svou trpělivost, s jakou vysvětloval a vysvětloval, zasloužil svatozář. Ale zase by tato svatozář bránila výhledu na ony vzpomenuté orientační piktogramy.

Samozřejmě, co si budeme povídat, každá změna – a to i ta k lepšímu – něco stojí. Když jsem šmejdil mezi regály, které musely být sem tam nutně přemisťovány, všiml jsem si, že některé druhy zboží vzaly za své. Holt ani kauflanďácký prostor není nafukovací, a tak byla upřednostněna varianta volnějšího pohybu příchozích. Někdo si toho možná nevšimne, ale zcela jistě to ocení všichni. O vánoční tlačenice nestojí nikdo.

Horní Kaufland na Jarošce rekonstruoval během provozu, dolní Kaufland zavřel. Když bych měl hodnotit z pozice zákazníka, pak raději bloudit, než nadávat před zaryglovanými vraty. Odhadoval bych že horním Kauflandem projde za týden tak pětadvacet, možná třicet tisíc kupujících, takže v přešlapujícím zástupu před zavřenými dveřmi by brblajících jedinců bylo mnohem víc.

 

 

Vlastimil Mrva