Reklama
 

Miniaplikace

 

 

 

 

 

 

 






BlueBoard.cz

Bez práce nejsou koláče, ani spokojený zákazník

Práce, práce, a zase jenom práce. Takový je recept některých držitelů loňské ceny Spokojený zákazník Jihomoravského kraje, kterou každoročně vyhlašuje Sdružení českých spotřebitelů. Z dvanácti podnikatelů si pro ni do Brna přijeli také tři zástupci ze znojemského regionu.

  • foto: archiv Jana Groise

„Pracujeme rozhodně víc než osm hodin, nemáme ani den volna, kromě dovolené,“ konstatuje Marie Tesařová z bítovského penzionu U Tesařů s výrobnou piva, která společně s manželem Romanem dostala ocenění právě za kvalitní zajištění služeb pro návštěvníky a za perfektní servis. „V současnosti máme devět stálých zaměstnanců, v hlavní sezoně ještě nabíráme brigádníky. To se už vůbec nezastavíme. Cena nám samozřejmě udělala radost, i když nejde o placené hodnocení, vyjadřuje uznání, že naše snaha nese nějaké ovoce, že asi něco děláme dobře a někdo si toho všiml. Jen nás to trochu překvapilo,“ dodává Marie Tesařová.

Zaskočeni byli také manželé Budínovi z miroslavské kavárny Iva. Domů si odvezli ocenění za příjemné prostředí, vysokou kvalitu, vstřícnost, obětavou obsluhu a také za důraz na spokojeného zákazníka. „Ani nevíme, kdo nás nominoval,“ uvedl Milan Budín. „Je ale pravda, že lidé k nám chodí rádi, a to je naším cílem. Za vším je ale nepřetržitá práce. Jenom tři měsíce nám trvalo, než jsme zrekonstruovali prostředí kavárny. Když přijde večer, směna nám nekončí, pečeme ještě na druhý den zákusky. Zpočátku jsme jeli sedm dní v týdnu, jinak to nešlo,“ doplňuje Milan Budín, který přes velké pracovní vytížení rozjíždí ještě další kavárnu ve Znojmě na Horním náměstí.

Důraz na spokojenost zákazníka klade také Pavel Svoboda z Campu Vranovská pláž, třetí oceněný. „Co slíbíme, to dodržíme. Když se prostě něco řekne, musí to být. Snažíme se vždy vyhovět přání našich klientů a chceme se tohoto pravidla držet i nadále,“ říká Pavel Svoboda.

Ocenění Spokojený zákazník je udělováno vždy na dva roky a vyjadřuje, že firma, která ho získala, trvale poskytuje nadstandardní služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele. Přihlíží se i k tomu, jakou image má firma jak mezi spotřebiteli, tak u místních podnikatelů a samosprávy.

 

Alžběta Janíčková