Podpora podnikatelům má název #mastozadax
Radnice vsadila na podporu turismu, který patří k nejohroženějším podnikatelským oblastem. Letošní dovolená ve Znojmě však vykazuje jasná pozitiva.
Podpořil jsi znojemské hotely, kavárny, vinárny a další podnikatele? Pak si zasloužíš poznat naše nejzajímavější turistické cíle zadax – tento slogan hlásí kampaň Znojmo Zadax s hlavním komunikačním hashtagem #mastozadax, kterou město a Znojemská Beseda pro letošní sezonu spouští. Pohotově tím reaguje tím na složitou koronavirní situaci.
„Pro zaměstnanost ve Znojmě je cestovní ruch důležitým odvětvím, které ale teď trpí. Turismus proto chceme využít jako nástroj pro podporu místních podnikatelů. Máme zde desítky různých provozů se stovkami zaměstnanců, s nimiž chceme táhnout za jeden provaz,“ vysvětluje pointu kampaně starosta Jan Grois.
„Znojmo je navíc krásné historické město, obklopené nádhernou přírodou a vinicemi, umíme tu výborná vína a vaříme i skvělé pivo. Náš region je naprosto ideální pro stále více žádanou aktivní dovolenou, na své si tady přijdou příznivci turistiky, cyklovýletů i vodáci. Slunečné a teplé počasí je u nás v létě zaručeno,“ připomíná přednosti jihomoravského královského města Jan Grois.
Cílem projektu Znojmo Zadax je přivést turisty do Znojma v tom smyslu, aby své peníze utratili ve městě.
„Naším primárním cílem není dostat do podzemí nebo na radniční věž dvakrát tolik turistů a vybrat více na vstupném, ale naznačit turistovi, že je skvělé se u nás ubytovat, zajít si tu na oběd nebo do kavárny a využít dalších atraktivit města, protože pak bude mít naše krásné památky, prohlídku města nebo na vybrané akce volný vstup, tedy zadax,“ vysvětluje pointu kampaně znojemský starosta Jan Grois.
Do kampaně #mastozadax bude chtít radnice vtáhnout co nejvíce partnerů z oblasti ubytovatelů, gastroprovozů a dalších služeb souvisejících s turismem.
U restaurací a kaváren lze získat poukaz, pokud utratí klient alespoň 150 korun, pro ubytování platí hranice 500 korun a u ostatních služeb, kam je možno zařadit půjčovny kol, kánoí, využití turistického vláčku, Vinobusu nebo například návštěvu objektů, které nejsou pod správou města, jako je znojemský hrad nebo rotunda, je výše útraty pro obdržení poukazu stanovena na 200 korun.
„Držitel poukazu si bude moci vybrat z čtyř objektů – podzemí, radniční věže, hradebního opevnění a Expozice pivovarnictví, dále je v nabídce prohlídka města, případně návštěva letního kina ve dnech, kdy budeme promítat. Budeme aktivně oslovovat aktéry v cestovním ruchu ve Znojmě, aby se zapojili. Budeme jim poskytovat také patřičnou marketingovou podporu. Celý systém je navíc hrozně jednoduchý: Stačí se zaregistrovat na adrese www.znojmozadax.cz, sdělit nám předpokládaný počet potřebných poukazů, které jim po navázání spolupráce následně připravíme k odběru. Podmínky spolupráce jsou nastaveny tak, aby pro budoucí partnery byly co nejvýhodnější a nejsnazší,“ objasňuje formu spolupráce ředitel Znojemské Besedy František Koudela.
„Partnerům navíc poskytneme propagačními materiály kampaně a samolepku, kterou si označí svou provozovnu, aby turisté věděli, že jsou součástí #mastozadax. Doufám, že tuto příležitost nastartovat opět cestovní ruch využije co nejvíce podnikatelů, posílí se tak vzájemný patriotizmus a samolepky budeme nacházet na každém vchodu do hotelu, penzionu, restaurace, kavárny a dalších provozů služeb,“ doplňuje tisková mluvčí radnice Zuzana Pastrňáková.
Znojmo Zadax bude mít patřičnou marketingovou podporu. Hlavní část kampaně poběží na sociálních sítích, a to zejména na speciálním instagramovém účtu Znojmo Zadax a pod hastagem #mastozadax. Počítá se také s celorepublikovou propagací v tištěných médiích, v rádiu a na billboardech na příjezdech do města.
Všechny informace pro turisty a podnikatele budou také na www.znojmozadax.cz.
„Rádi bychom, aby projekt Znojmo Zadax byl společnou kampaní všech subjektů ve Znojmě. Jsem přesvědčený, že když budeme táhnout za jeden provaz, budeme z toho profitovat všichni. Děkujeme dopředu také všem, kteří se letos rozhodnou strávit dovolenou v tuzemsku. U nás je spoustu krásných míst, jež máme mnohdy za humny, ale nevíme o nich. Dovolenou doma navíc podpoříme české podnikatelky a podnikatele, jež nyní zažívají těžké časy,“ vyjadřuje vděk starosta Jan Grois.
-rz-